Bucataria Gabrielei

August 24, 2007

Tarta cu prune (piersici sau zarzare)

Filed under: Tarte — admin @ 10:30 pm

Tarta cu prune (piersici sau zarzare)

200 g zahar pudra
200 g unt(sau margarina)
5 oua
200 g faina
esente rom
1 plic zahar vanilat
jumatate plic praf de copt

Se face un aluat: se freaca untul cu zaharul, si cel vanilat, apoi se incorporeaza galbenusurile, unul cate unul. Albusurile se bat spuma, se adauga treptat cate o lingura de spuma si una de faina in vasul cu unt. La urma se pune si esenta de rom si praful de copt.
Se toarna aluatul intr-o tava, peste care se aseaza fructele felii (fara samburi, curatate, stropite cu zeama de lamaie, daca vreti).
Cuptorul se incalzeste inainte de a se da tava la cuptor; tarta se coace la foc moderat cam 30-35 minute.
La sfarsit se presoara zahar pudra si scortisoara.
Pofta buna!

8 Comments »

  1. Iti urez un La Multi Ani “gustos” de 8 martie si inca o data felicitari pt retetele pe care le postezi aici!

    Comment by Teo — March 8, 2008 @ 7:08 pm

  2. IN LOC DE LAPTE , POTI FOLOSI SI APA?
    ASA LASA DE INTELES RETETA.
    IAR LA CUM ARATA…………………….CRED CA E SI FOARTE BUNA SI USOR DE PREGATIT.

    Comment by tina — October 13, 2008 @ 2:07 pm

  3. se poate face aceasta tarta si cu fructe din compot?eu asa cred.cu ocazia anului nou:sa iti fie casa-casa,sa iti fie masa-masa si teancuri de bani pe masa.la foarte multi ani!

    Comment by dodorica — January 2, 2009 @ 8:27 pm

  4. asta imi place foarte mult cu arata.felicitari,arata bine la tine aici.

    Comment by PARADIS — February 1, 2009 @ 12:05 am

    • pe acest site am pus in general mancaruri facute de mine, iar reteta reflecta chiar modul in care am preparat/gatit. de asemenea poza este “cea de la fata locului”🙂.

      Comment by Gabriela — February 13, 2009 @ 12:13 pm

  5. Am testat-o si a iesit super…nu ma mai saturam nici eu nici sotul. Acum incerc si cu cirese, sa vedem ce iese…:P

    Comment by Mihaela — June 17, 2009 @ 4:02 pm

  6. iti multumesc pentru reteta tarta a iesit foarte buna si am facuto pentru prima data iti multumeste si fetita mea MARA care are numai un an si sapte luni ia placut de minune te pupam

    Comment by nicoleta — October 16, 2009 @ 2:43 pm

  7. meget interessant, tak

    Comment by Nuantmusa-tool — December 10, 2009 @ 10:09 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

